آغاز نظارت بر نحوه عرضه کالا‌های اساسی با قیمت‌های مصوب از امروز

9:53 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۷۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: از امروز با اعزام و تهیه ۱۰۰ تیم بازرسی در استان تهران نظارت بر نحوه عرضه کالا‌های اساسی با قیمت‌های مصوب در شهر تهران را آغاز می‌کنیم و امیدواریم آرامشی که هم‌اکنون در بازار وجود دارد را تثبیت کنیم تا اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده برسد.
ایوب فصاحت در برنامه تلویزیونی در خصوص اینکه چه تعداد تیم در تهران و سراسر کشور و با چه شیوه‌ای طرح نظارت ، پایش تولید و عرضه کالا‌های اساسی کشاورزی استان تهران را اجرا می‌کنند، گفت: باتوجه به قانون انتزاع و انتقال وظایف وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی در حوزه کالا‌های اساسی، از ۲۹ آبان به صورت آزمایشی نظارت بر بازار محصولات اساسی کشاورزی را شروع کرده‌ایم.

وی افزود: از امروز با اعزام و تهیه ۱۰۰ تیم بازرسی در استان تهران نظارت  بر نحوه عرضه کالاهای اساسی با قیمت های مصوب در شهر تهران را آغاز می‌کنیم و امیدواریم آرامشی که هم‌اکنون در بازار وجود دارد را تثبیت کنیم تا اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص اینکه چه سازمان‌هایی در این طرح، جهاد کشاورزی را همراهی می‌کنند، بیان کرد: سازمان تعزیرات اعلام آمادگی بسیار خوبی کرده همچنین اتاق اصناف و دستگاه‌های امنیتی و قضایی نیز در موارد خاص همکاری خوبی دارند.

فصاحت اظهار کرد: مردم از طریق سامانه ۱۲۴ می‌توانند تخلف‌ها را اعلام کنند و در آینده بنا داریم سامانه مجزایی را طراحی کنیم که این سامانه را به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *